Trucktec

تعمیر و نگهداری خودروهای سنگین امری حیاتی است، هر خودرو سنگین ممکن است در طول زمان نیازمند تعمیر و یا تعویض لوازم یدکی باشد و برای این کار، انتخاب قطعات یدکی با کیفیت و با اصالت بسیار مهم است. برند Trucktec با بیش از 35 سال تجربه در زمینه تولید لوازم یدکی، به یکی از معتبرترین و قابل اعتمادترین برندهای تولید کننده لوازم یدکی خودروهای سنگین تبدیل شده است. در ادامه مطلب با محصولات این برند آلمانی بیشتر اشنا می شویم.

تاریخچه برند Trucktec

Trucktec یکی از پیشگامان در زمینه تولید و توزیع لوازم یدکی برای خودروهای سبک و سنگین است. این برند آلمانی با بیش از 30 سال تجربه در زمینه تولید قطعات یدکی، فعالیت خود را در ابتدا به کمک 3 کارمند آغاز کرد.
این برند در سال 2002 توانست، استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت ISO، EN و DIN را کسب کرد.
Trucktec ، توانست در سال 2008 وارد بازار آسیا شده و به تولید و تامین قطعات خودروهای سنگین و کامیون های ولوو، اسکانیا و مان را نیز به تولیدات خود اضافه کند.
Trucktec همواره با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و استفاده از مواد با کیفیت بالا، به تولید لوازم یدکی با دوام و عملکرد بالا مشغول است.

تنوع لوازم یدکی Trucktec

تنوع لوازم یدکی Trucktec به گونه ای است که این برند را به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان لوازم یدکی، تبدیل مبدل کرده است.
این محصولات شامل: انواع قطعات موتوری، قطعات ترمز، سیستم های تعلیق، سیستم های الکتریکی و … است.
تراکتک، به عنوان یک برند آلمانی معتبر تولید کننده لوازم یدکی خودروهای سنگین، تمامی نیازهای تعمیر و نگهداری خودروهای سنگین را پوشش می دهد.

لوازم یدکی با کیفیت Trucktec

قطعا یکی از ویژگی های این برند، لوازم یدکی با کیفیت Trucktec است.
کیفیت بالای لوازم یدکی برند Trucktec، و به کارگیری بهترین مواد اولیه مطابق با استاندارهای بین المللی برای تولید این قطعات از جمله رموز موفقیت این برند لوازم یدکی خودرو سنگین است.
لوازم یدکی برند Trucktec، با دقت و کیفیت بالا طراحی و تولید می شود تا بهترین عملکرد را برای خودروهای سنگین و اسکانیا فراهم کند.

ضمانت کالا در Trucktec

Trucktec به عنوان یکی از برندهای معتبر و قابل اعتماد تولید کننده لوازم یدکی خودرو سنگین، برای محصولات تولید شده خود ضمانت کیفیت محصول ارائه می دهد. این برند با کسب گواهینامه‌ها و اخذ تاییدیه‌های معتبر از سازمان‌های بین‌المللی، به مشتریان اطمینان می‌دهد که قطعات Trucktec بر اساس استانداردهای بین‌المللی ساخته شده‌اند.
تضمین کیفیت و اصالت کالا می تواند تضمین کافی برای قطعات یدکی خودروهای سنگین باشد، به همین سبب است که مجموعه پارت پارسیان به عنوان نماینده انحصاری محصولات Trucktec آلمان، تمامی قطعات مورد نیازهای ماشین های سنگین، اسکانیا و ولوو را با گارانتی اصالت کالا و ضمانت نامه معتبر در اختیار مشتریان قرار می دهد.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات Trucktec

ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات Trucktec، از جمله نقاط قوت این برند است.
این برند از طریق شبکه‌ی گسترده‌ای از نمایندگان و توزیع‌کنندگان، به مشتریان خود ارائه خدمات متمایز و کارآمدی ارائه می‌دهد. برای مثال: پارت پارسیان نماینده انحصاری محصولات این برند در ایران است که تمامی امور مربوط به پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات تراکتک را ارائه می دهد.

قیمت لوازم یدکی Trucktec

قیمت لوازم یدکی Trucktec، نیز مانند هر برند خارجی دیگری به عوامل مختلفی دارد:
قطعه مورد نظر، خودرو مورد نظر و نوسانات قیمت ارز را می توانیم از جمله مهم ترین عوامل قیمت گذاری بر لوازم یدکی این برند در نظر بگیریم.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، از محصولات و قیمت آن لوازم یدکی Trucktec با کارشناسان ما در مجموعه پارت پارسیان تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

لوازم یدکی Trucktec را از کجا تهیه کنیم؟

Trucktec یکی از برترین برندهای آلمانی، تولید و توزیع لوازم یدکی برای خودروهای سبک و سنگین است. تاریخچه‌ی قوی، کیفیت بالا، و خدمات پس از فروش قابل اعتماد، این برند را گزینه ا‌ی ایده‌آلی برای تامین لوازم یدکی خودروهای سنگین مبدل کرده است. از Trucktec استفاده کنید و به اعتماد و کیفیت در تعمیرات خودروهای خود برسید.
مجموعه پارت پارسیان با سال ها، تجربه و تخصص خود در زمینه تولید و توزیع لوازم یدکی خودروهای سنگین با کیفیت و اصالت توانسته نماینده انحصاری برند Trucktec آلمان در ایران باشد.
ضمانت اصالت کالا و گارانتی محصولات Trucktec را با پارت پارسیان تجربه کنید.
برای مشاوره و آگاهی از قیمت ها می توانید با کارشناسان ما در مجموعه پارت پارسیان تماس بگیرید.

0